Wat is de garantietermijn?
Kwaliteit staat bij ons voorop daarom bieden wij op onze duo shades 1 jaar garantie.
De garantie omvat: 1 jaar garantie op materiaal en/of constructiefouten.
Tevens bieden wij 5 jaar garantie op onze motoren.
Op onze bedieningscompenenten zoals schakelaars en handzenders bieden wij 6 maanden garantie.
Uitgezonderd op de garantie zijn:
- Meetfouten;
- Foute kleurkeuze door de klant;
- Op bedieningsmechanisme hierop zit geen garantie;
- Het af- en/of bijstellen van het product (met elektrische bediening). Hiervoor kunt u vrijblijvend een offerte bij ons opvragen.
De garantie vervalt voor gebreken die het gevolg zijn van:
- Normale slijtage;
- Vormverandering in extreem vochtige ruimtes;
- (Lichte) verkleuring;
- Onoordeelkundig gebruik;
- Niet of onjuist uitgevoerd onderhoud;
- Vlekken welke voortkomen uit schrobben, condenswater, reinigingsmiddelen of insecten;
- Wijzigingen uitgevoerd door opdrachtgever of derden;
- Bij zelf montage vervalt de garantie op montage en aansluit fouten;
- Montage buitenshuis;
- Indien de klacht of storing te wijten is aan invloed van buitenaf en welke niet terug te leiden is naar kwaliteit van het product. Hieronder verstaan wij, schade ontstaan door b.v. storm, zuigwind, hagel, braak, inbraak, vandalisme etc.
Garantie bij zelf montage
Heeft u de duo shades zelf gemonteerd? Dan heeft u bij ons gewoon garantie. Wij kunnen u nieuwe onderdelen toesturen, zodat u deze zelf kunt vervangen. Het defecte onderdeel hebben we dan retour nodig, voor het afhandelen van de garantie.
Is het voor u niet mogelijk om het defect zelf te vervangen? Wij kunnen het product ophalen en het defect laten repareren bij onze fabrikant. Na reparatie bezorgen wij het product bij u retour. Heeft u de producten bij ons afgehaald dan brengen wij kosten voor het ophalen en retour bezorgen in rekening. Wanneer wij de producten bij u bezorgd hebben dan komen wij deze kosteloos ophalen en retour bezorgen.
Tot slot kunt u er ook voor kiezen, om een van onze montagebedrijven het defect bij u op locatie te laten repareren. Er zullen echter wel kosten in rekening gebracht worden.
Garantie bij montage
Zijn de duo shades door een van onze montagebedrijven gemonteerd? Dan wordt de garantie (mits mogelijk) op locatie gerepareerd.
De eerste 2 jaar zit binnen de garantie ook de arbeidsloon en voorrijkosten, na 2 jaar worden de arbeidskosten en voorrijkosten in rekening gebracht.
Eventuele kosten voor steiger, hoog-schaarwerker of andere speciale klimwerktuig worden altijd in rekening gebracht ook tijdens de garantieperiode.
Garantie bij foutieve afmetingen
Heeft u zelf uw duo shade van het merk 'Villa Passione' opgemeten, maar past deze helaas niet op zijn plek? Dan kunt u tegen gereduceerd tarief een nieuw product bestellen met de juiste maat.
Heeft u zelf het product gemonteerd?
- Stel een nieuw product samen met de juiste afmetingen.
- Selecteer hierbij exacte dezelfde eigenschappen en dezelfde services.
- Vermeldt bij de opmerkingen van uw bestelling:
- Het bestelnummer van het product met de verkeerde maat.
- De afmetingen van het product met de verkeerde maat.
- Meldt uw foutieve product bij ons aan via e-mail.
- Na instructies van onze medewerker stuurt of brengt u het product aan ons retour, volgens onderstaande voorwaarden.
Opmerking: Indien u gekozen heeft voor bezorgen zullen wij de producten omruilen.
- Bij ontvangst en na positieve controle zullen wij 25% van de prijs van het verkeerde product, in mindering brengen op de factuur van het nieuwe bestelde product.
Heeft u gekozen voor montage door één van onze monteurs?
- Het product met de verkeerde afmetingen wordt op het moment van monteren mee teruggenomen of hiervoor wordt met u een afspraak gemaakt.
- De monteur zal het product omruilen door een nieuw product met de juiste afmetingen.
- Bij ontvangst van het product met de foutieve afmetingen en na positieve controle zullen wij 25% van de prijs van het verkeerde product, in mindering brengen op de factuur van het nieuwe bestelde product.
Voorwaarden voor reductie van de kosten
- Een reductie van de kosten geldt alléén voor duo shades van het merk 'Villa Passione'.
- Meldt uw foutieve product bij ons aan via e-mail en stuur of breng deze pas retour na instructies van onze medewerker.
- Het product dient compleet geretourneerd te worden inclusief alle toebehoren;
- Het product is onbeschadigd, ongebruikt en in nieuwstaat;
- De bestelling van het nieuwe product bevat dezelfde configuratie en services als de originele bestelling.
- Bij retourneren van het product is een duidelijke referentie aangegeven in de vorm van het oude bestelnummer inclusief de foutieve afmetingen;
- Bij omruilen door onze bezorgservice dient het product gedemonteerd te zijn en is tevens voorzien van verpakkingsmateriaal ter bescherming tijdens transport.
- De 25% korting geldt op het factuur van het nieuwe bestelde product en wordt berekent o.b.v. de prijs van het verkeerde product.
LET OP: De reductie van 25% is alleen geldig na het aanmelden via de email aan onze klantenservice tevens dient u bij uw nieuwe bestelling te vermelden dat u gebruik wenst te maken van de reductie in combinatie met het oude bestelnummer.
Indien de reductie niet is aangemeld en/of het is niet vermeld bij de nieuwe bestelling dan heeft u geen recht op de reductie van de kosten!!!
Aandachtspunten
- Duo shades kunnen niet in de wasmachine en kunnen niet tegen schoonmaakmiddelen.
- Ook mogen duo shades niet gewrongen of geschrobd worden.
Onderhoud & Schoonmaken
- Frame regelmatig aan de buitenkant schoonmaken d.m.v. een licht vochtige doek met water; (geen agressieve of schuur middelen)
- Het doek is te reinigen d.m.v. een licht vochtige doek met water;
- LET OP!! Bij het schoonmaken van elektrisch bediende duo shades altijd de stroom uitschakelen en buiten het bereik van motor en elektrisch aansluitingen blijven.
Contact opnemen
Neem bij twijfel en/of vragen gerust contact met ons op.